خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدصالحی مطرح کرد:

ساخت اسکله پمپاژ برای تامین آب شرب مورد نیاز چادگان و روستاهای پیرامون آن

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس، در بیان اقداماتی که در حوزه آبرسانی به این منطقه انجام داده است از پیگیری و اجرای پروژه ساخت اسکله پمپاژ برای تامین آب شرب مورد نیاز چادگان و روستاهای پیرامون آن خبر داد.

حسین محمدصالحی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در حوزه تامین آب حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در این دوره از مجلس مجوز لازم برای تامین آب شرب مورد نیاز 4شهرستان حوزه انتخابیه صادر و این پروژه‌ها عملیاتی شده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته شهرستان چادگان با بیشترین مشکل در خصوص تامین آب شرب مواجه بود بنابراین اسکله پمپاژ آب برای تامین آب شرب مورد نیاز این شهر، رزوه و روستاهای بخش مرکزی در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: تاکنون پروژه ساخت اسکله پمپاژ آب بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این پروژه را نهایی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بخش‌های چنارود شهرستان چادگان و کرچمبو بویین میاندشت نیز در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفتند که امیدواریم نتایج خوبی در این زمینه حاصل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته سال گذشته بخش پیشکوه فریدونشهر و بخش مرکزی در این طرح قرار داشتند و آبرسانی به آنها با تخصیص حدود 109 میلیارد تومان اجرا شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376555
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار