خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 08:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده:

زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه آماده شده است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: تحول در گازرسانی، توسعه امکانات درمانی، تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی و حوزه راهداری مراغه بخشی از اتفاقات مثبت این شهرستان در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی علیزاده  در جلسه شورای اداری مراغه به تزریق قطره‌چکانی اعتبارات به آزادراه مراغه – هشترود قبل از دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار کرد: طی همین ۲ سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این آزادراه هزینه شده است.



وی ادامه داد: تحول در گازرسانی، توسعه امکانات درمانی، تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی و معجزه در حوزه راهداری نیز بخشی از اتفاقات مثبت این شهرستان در دولت سیزدهم است.



وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ هکتار زمین برای بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی تملک، و گاز مورد نیاز شهرک صنعتی تا ۲۵ سال آینده تامین شده، تصریح کرد: اتفاقات حوزه راهداری مراغه به معجزه شباهت دارد و علاوه بر اجرای ۹ دستگاه پل، بیشترین حجم احداث راه روستایی استان در مراغه به وقوع پیوسته است.



علیزاده به برخی از موفقیت‌های حوزه کشاورزی شهرستان هم اشاره و بیان کرد: ۹۰ واحد مرغداری غیرفعال در مراغه و عجب‌شیر وجود داشت که طی یکی دو سال گذشته و در سایه طرح تولید قراردادی که اجرای آن از مراغه آغاز شد، به چرخه تولید بازگشتند و این طرح از مراغه به کل کشور تعمیم یافت.



وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مراغه کارهای بسیار بزرگی در دولت سیزدهم انجام داده‌اند و در برخی از موارد نیز بنده یا فرماندار کمک کرده‌ایم تا خدمت رسانی بی‌منت به مردم ادامه یابد.



نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر این را هم بیان کرد که نباید برخی‌ها با بی‌انصافی عملکردها را زیرسئوال ببرند و اضافه کرد: اتفاقات مثبت این شهرستان مدیون زحمت مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی است و تاثیر برخی از کارهایشان در سال‌های آینده مشخص می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 370220
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار