خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/13 - 09:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جمیری در آئین افتتاح طرح‌های بندری در استان بوشهر:

زمینه تسریع در روند اجرای طرح توسعه بندر گناوه فراهم شود

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح طرح‌های بندری در استان بوشهر گفت: باید با تلاش مسئولان زمینه تسریع در روند اجرای طرح توسعه بندر گناوه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح طرح‌های بندری در استان بوشهر گفت: باید تلاش شود که با تقویت زیرساخت‌ها زمینه ورود کشتی‌های بزرگ به بندر بوشهر فراهم شود.



وی عمق کانال دسترسی بوشهر را ۱۰.۵ متر عنوان کرد و افزود: برای ورود کشتی‌های ۵۰ هزار تنی به بندر بوشهر باید عمق این کانال افزایش یابد.



این نماینده مجلس در دوذه یازدهم بیان کرد: با توجه به تصویب منطقه آزاد بوشهر، باید این ظرفیت در خدمت رونق اقتصادی بندر بوشهر قرار گیرد.



وی با اشاره به آغاز عملیات طرح توسعه جامع بندر گناوه افزود: فعالان دریایی در گناوه با سختی‌های زیادی روبرو هستند که طرح توسعه جامع در رونق تجارت بندر گناوه تأثیرگذار خواهد بود.



جمیری روند اجرای این طرح را کند دانست و ادامه داد: باید با تلاش مسئولان زمینه تسریع در روند اجرای طرح توسعه بندر گناوه فراهم شود.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امید مطالعات احداث طرح توسعه بندرهای دیلم و ریگ نیز آغاز تا زمینه برای توسعه زیرساخت‌های اساسی در این بنادر محقق شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358201
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار