خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 13:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محرم زاده تاکید کرد:

رونق اشتغالزایی با فعال سازی معادن

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: تمام تلاش خود را برای فعال کردن معادن غیرفعال به کار گرفتم تا علاوه‌بر ایجاد اشتغال، ثروت نیز به منطقه سرازیر شود لذا در همین راستا حدود 14 معدن در مسیر راه‌اندازی است و حداقل 5 هزار نفر مشاغل مرتبط با معادن بهره‌مند می‌شوند.

 احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بخشی از عملکرد و اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود به منظور آبادانی بیشتر، گفت: با توجه به اینکه حوزه انتخابیه اینجانب معدن متعددی دارد تمام تلاش خود را برای فعال کردن معادن غیرفعال به کار گرفتم تا علاوه‌بر ایجاد اشتغال، ثروت نیز به منطقه سرازیر شود لذا در همین راستا حدود 14 معدن در مسیر راه‌اندازی است و حداقل 5 هزار نفر مشاغل مرتبط با معادن بهره‌مند می‌شوند.

 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رابطه با ایجاد و تکمیل راه‌های مواصلاتی نیز بزرگراه اهر به تبریز به عنوان خواسته 20 ساله مردم منطقه به بهره‌برداری رسیده است، همچنین در حوزه بهداشت و درمان علاوه بر ایجاد درمانگاه در شهرستان هریس و ایجاد 16 خانه بهداشت در شهرستان‌های اهر و هریس، دانشگاه پرستاری و مامایی نیز در شهرستان اهر نیز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، افزود: در این دوره تعدادی از مدارس تکمیل و ایجاد تعداد دیگری آغاز شده است، همچنین در راستای کاهش تنش آبی و حل مشکل کشاورزان به دنبال ایجاد یک سد در هریس و سد دیگری در اهر هستیم.

محرم زاده به ایجاد فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی هریس اشاره کرد و گفت: استقرار دستگاه ام.آر.آی در شهرستان اهر و راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن در شهرستان هریس را باید به اقدامات انجام داده در این مدت افزود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376061
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار