خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 15:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاک مهر گفت:

روند مثبت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی شرایط قابل قبولی داشته و تا پایان سال تعدادی از مجمع‌های مسکونی انبوه‌ساز آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.

سید محمد پاکمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان خراشان شمالی گفـت: میزان پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی به نسبت خوب بوده و تنها در تعداد اندکی از شهرستان به دلیل نبود اراضی منابع ملی با چالش تامین زمین مواجه هستیم.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی نیز در گذشته مشکلات و نارضایتی‌های بسیاری وجود داشت و عملکرد بانک ها در این حوزه قابل قبول نبود. اما مدتی است که وضعیت پرداختی‌ها بهبود پیدا کرده است اما هنوز هم با شرایط مطلوب فاصله داریم.



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌ها به دلیل جغرافیای کویری و نبود محدودیت زمین، اراضی قطعه بندی شده را پس از آماده سازی جهت ساخت خانه‌های ویلایی به مردم واگذار کردیم. اما در برخی از شهرستانها به دلیل کمبود زمین، اراضی واجد شرایط را با تغییر کاربری در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دادیم.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: روند ساخت نیز شرایط قابل قبولی داشته و تا پایان سال تعدادی از مجمع‌های مسکونی انبوه‌ساز آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود. اما به صورت کلی روند اجرا و پیشرفت پروژه ها در برخی از مناطق مناسب اما در برخی مناطق با کندی همراه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 364704
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار