خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/17 - 10:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی تشریح کرد:

رفع موانع حقوقی احداث هتل صخره‌ای خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، از رفع موانع حقوقی احداث هتل صخره‌ای، شرکت پارسیلون و کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد خبر داد.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: هتل صخره‌ای خرم‌آباد با مسائل حقوقی مواجه شده بود که آنها را حل کردیم اما لازم است به سرمایه‌گذار تاکید شود که روند ساخت آن را تسریع کند چراکه مانعی در مسیر ساخت آن وجود ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین مشکلات حقوقی شرکت پارسیلون را که یکی از بزرگترین ظرفیت‌های استان است پیگیری و حل کردیم و یکبار هم به مزایده رفت و در شرایط کنونی نیاز به جذب سرمایه‌گذار دارد که امیدواریم تا حصول نتیجه به‌طور جدی پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کارخانه صدر فولاد بعد از ورشکستگی مالک قبلی، به مالک جدید واگذار شد و اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجدد آن نیز انجام شد و حتی بیش از 5هزار تن هم تولید داشت اما به دلیل مشکلات حقوقی که دارد نیاز است شرکت جدیدی تاسیس شود اما متاسفانه تاکنون در این زمینه از سوی مدیران استان همراهی جدی صورت نگرفته است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: واگذاری شیلات سپیددشت از دیگر اقداماتی بود که انجام شد اما نظارت و مراقبت بیشتری می‌طلبد تا به سرانجام برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378043
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار