خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
یوسفی:

رفع مشکلات زیرساختی استان خوزستان باید با اولویت دنبال شود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، از رفع مشکلات زیرساختی و تامین امنیت استان خوزستان به عنوان مهمترین موضوعاتی یاد کرد که باید با اولویت دنبال شوند.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رفع مشکلات زیرساختی و تامین امنیت استان خوزستان باید به طور جدی پیگیری شود، گفت: تامین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه آب و فاضلاب و توسعه شهری استان خوزستان از جمله مواردی است که مردم این استان از آن گلایه دارند.

نماینده مردم  اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رفع مشکلات زیرساختی استان خوزستان در حالی باید در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار گیرد که متاسفانه تا حدودی شاهد زلزل مدیریتی بخصوص در برخی دستگاه‌ها در این استان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت در استان خوزستان، یادآور شد: هم‌اکنون طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهامات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در دستورکار مجلس قرار دارد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این طرح از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه وجود دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز امنیت مردم را به طور جدی به خطر می‌اندازد بنابراین کلیات این طرح به تصویب رسیده است و قطعا تصویب نهایی این طرح را تا مرحله اجرا با جدیت دنبال خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377088
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار