خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 14:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضازاده مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر ورزش و جوانان؛ پیگیری جهت تکمیل پروژه های ورزشی سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش و جوانان داشتم که در این دیدار پیرامون تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه و همچنین اختصاص امانات ورزشی برای هیات های ورزشی شهرستان رایزنی شد و مقرر گردید اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

سلمان رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در شهرستان سلماس اشاره کرد و گفت: تلاش هایی برای تسریع در تکمیل بیمارستان220 تختخوابی سلماس صورت گرفته است و اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان  به این پروژه اختصاص داده شده است که در حال حاضر نیز پیشرفت مطلوبی داشته است و امیدواریم سریعا به اتمام برسد.

وی افزود: در بحث دریافت امکانات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه نیز با مساعدت وزارت بهداشت چند دستگاه تخصصی مثل ام آر آی و سی تی اسکن اخذ شد و در حال حاضر نیز مستقر و بیماران از آن ها استفاده می کنند و باید از وزارت بهداشت به دلیل تخصیص این تجهیزات تقدیر و تشکر کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش و جوانان داشتم که در این دیدار پیرامون تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه و همچنین اختصاص امانات ورزشی برای هیات های ورزشی شهرستان رایزنی شد و مقرر گردید اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: امیدوارم با مساعدت وزیر ورزش اعتبارات لازم اختصاص یابند تا پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه سریعا تکمیل شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378435
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار