خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 08:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در روزهای اخیر نشستی  با وزیر نیرو برگزار شد که در این دیدار پیرامون حل مشکلات برق رسانی و تامین آب پایدار صحبت شده است.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات اخیر خود برای حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر نشستی  با وزیر نیرو برگزار شد که در این دیدار پیرامون حل مشکلات برق رسانی و تامین آب پایدار صحبت شده است.



وی افزود: در این نشست مواردی همچون ایجاد ردیف بودجه سد زارم رود، درخواست توقف کامل سد فینسک، تامین اعتبار سد مجی دو دانگه، تامین اعتبار سد چهار دانگه، ساماندهی کارکنان گروه هدف وزارت نیرو، ساماندهی سر دهنه ها، تکمیل مجتمع آب بندرج مطرح شده است.



نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شده، موضوعات دیگری از جمله تامین اعتبار پست برق دو دانگه، اختصاص اعتبار خط 10 کیلومتری تصفیه خانه سلیم بهرام به میاندرود، حق آبه سد شهید رجایی، برق دار کردن و تجهیز چاه های کشاورزی، لایروبی آببندان ها و ... بوده است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با مدیرعامل بانک شهر داشتم که در این دیدار نیز شهردار ساری حضور داشتند و در این نشست مطالبه ارائه تسهیلات به شهرداری ساری را برای تکمیل پروژه ها داشتیم که خوشبختانه اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها به شهرداری اختصاص داده شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 373906
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم