خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاکمهر مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر نفت؛ پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در دیدار با وزیر نفت در خصوص اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه صحبت شد و مقرر گردید اقداماتی در این رابطه انجام شود.

سید محمد پاکمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر نفت داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات مربوطه حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا در این رابطه دستورات لازم را صادر نمایند.

وی افزود: در این نشست در خصوص جذب اعتبار برای پروژه های نیمه تمام استانی، تسریع در بهره برداری از میدان گازی چشمه شور شرق کشور، تسریع در تغییر ضخامت خط انتقال لوله گاز سرخس – نکا مجاورت روستاهای قاضلی سفلی، کلاته شهید آذرسا، محمدعلی پهلوان، چشمه خان و ... صحبت شده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس بیان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شده است درخواست تخصیص اعتبار برای پروژه های ورزشی نیمه تمام استان، تکمیل مجموعه ورزشی استادیوم 19 مهر، احداث پروژه های سالن ورزشی شهری و روستایی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اختصاص اعتبار مصوب سفر در خصوص تامین تجهیزات خونگیری پایگاه سیار انتقال خون استان برای دو دستگاه اتوبوس و تخصیص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای پروژه ها از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شده است./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378489
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار