خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 11:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی عنوان کرد

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت رفع مشکل محورهای مواصلاتی ساری

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل جاده ساری- تاکام و گهرباران و همچنین سهمیه قیر برای طرح هادی روستاهای ساری و میاندورود بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده چندین پروژه مخابراتی در شهرستان ساری با اغتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. همچنین تعدادی از پروژه های طرح هادی روستاهای ساری با اعتباری بر 700 میلیارد ریال به بهره داری رسیدند.



وی افزود: در روزهای اخیر پل اروست بخش چهاردانگه پس از حدود 20 سال انتظار به بهره برداری رسید با احداث و افتتاح این پل نشان داده شد که دولت سیزدهم با جدیت در شهرستان ساری در حال انجام کار است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل جاده ساری- تاکام و گهرباران و همچنین سهمیه قیر برای طرح هادی روستاهای ساری و میاندورود بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



بابایی کارنامی بیان کرد: در این نشست مقررر شد موارد مطروحه انجام گیرند و البته دستورات لازم از سوی وزیر صادر شد تا اقدامات لازم را در این باره انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367934
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار