خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 10:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان خبر داد

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ پیگیری رفع مشکلات کشاورزان رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: از وزیر جهاد کشاورزی مطالبه شد تا برای رفع نیازمندی ها و تامین و  واگذاری ماشین آلات ،  نهاده های کشاورزی و سموم نگاه ویژه تری به خوزستان و رامهرمز و رامشیر داشته باشد.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نشست خود با وزیر جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: اخیرا با وزیر جهاد کشاورزی پیرامون رفع مشکلات کشاورزی حوزه انتخابیه  دیدار و گفت و گویی داشتم و در این نشست که در راستای وظایف نمایندگی برگزار شد، رئیس سازمان امور اراضی کشور ، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر جهاد نیز حضور داشتند.



وی افزود: در این نشست  از وزیر جهاد کشاورزی مطالبه شد تا برای رفع نیازمندی ها و تامین و  واگذاری ماشین آلات ،  نهاده های کشاورزی و سموم نگاه ویژه تری به خوزستان و رامهرمز و رامشیر داشته باشد همچنین پس از شنیدن مطالبات از سوی وزیر جهاد کشاورزی،  ساداتی نژاد نیز دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد:  کشاورزی می تواند زمینه ساز اشتغال پویا و پایدار در منطقه باشد به شرطی که ساز و کار واگذاری اراضی کشاورزی بر اساس منافع دو جانبه سرمایه گذاران و مردم صورت پذیرد و حتی مهم تر اینکه پس از واگذاری ، نظارت های مستمر از طریق دستگاه اجرائی برای رصد برنامه زمان بندی پروژه ها انجام پذیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت:  پس از بحث و بررسی های طولانی و ارائه پیشنهادات، دستورات لازم از سوی  ساداتی نژاد وزیر جهاد برای تعیین تکلیف اراضی واگذار شده صادر شد و به معاونین خود اعلام کرد واگذاری ها و میزان پیشرفت پروژه ها را  با قید فوریت بررسی و در صورت نیاز بازنگری فسخ نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 357242
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار