خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 08:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ایری مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: حل مشکلات کشاورزان کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در نشست با وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شده و قول مساعد جهت رفع آنها داده شد.

عبدالجلال ایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در روزهای دیداری با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه بحث و بررسی شده است.



وی افزود: در این نشست مواردی همچون اختصاص اعتبار برای اتمام عملیات احداث بندر صیادی، تعیین تکلیف اراضی ساحلی اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در کمیته رفع تداخلات و تسریع در اجرای عملیات آماده سازی سایت 6 هزار هکتاری میگوی گمیشان مطرح شده است.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شده است می توان به حل مشکلات کمبود بذر، کود و سموم کشاورزی، خرید تضمینی برنج و مرکبات و قیمت گذاری گندم اشاره کرد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: باید گفته شود که آقای وزیر پس از استماع موارد مطروحه دستورات لازم جهت بررسی و رسیدگی را داده اند همچنین دستور داده اند تا اعتباری برای اتمام عملیات احداث بندر صیادی در نظر گرفته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373907
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم