خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/24 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ تاکید بر حل مشکل کشاورزان کنگاور، صحنه و هرسین

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار نیز پیرامون حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه اعم اعطای تسهیلات کشاورزی، تامین نهاده های دامی و ... صحبت شد  و مقرر شده است اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات، سرباز معلم، مربیان پیش دبستانی و سوادآموزان نهضت سوادآموزی بعد از سال 92 و تامین اعتبار برای فضاهای آموزشی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در این نشست قول مساعد دادند تا اعتبار لازم برای بازسازی برخی از مدارس روستایی و شهری حوزه انتخابیه اختصاص یابد و همچنین دیگر موارد مطروحه را نیز برای بررسی بیش تر به معاونین خود ارجاع دادند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار نیز پیرامون حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه اعم اعطای تسهیلات کشاورزی، تامین نهاده های دامی و ... صحبت شد  و مقرر شده است اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان هم گفت و گو و جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که در این جلسات بر تامین تجهیزات پزشکی و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی تاکید شد و مقرر گردید پیرو مکاتبات و مذاکرات انجام اقدامات لازم را محقق نمایند./

پایان پیام

  • کد خبر : 373115
کلمات کلیدی
مریم مهرگان
خبرنگار

مریم مهرگان