خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/14 - 09:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری خبر داد:

دیدار و گفت و گو با وزیر آموزش و پرورش؛ پیگیری جهت رفع کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که در این دیدار نیز آقای عزیزی دیگر نماینده شیراز حضور داشتند و در این نشست پیرامون  توجه به مسکن نیروهای خدماتی، رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز بحث و بررسی شد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که در این دیدار نیز آقای عزیزی دیگر نماینده شیراز حضور داشتند و در این نشست پیرامون  توجه به مسکن نیروهای خدماتی، رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز بحث و بررسی شد.



وی افزود: در این نشست اعتبار ۴۰۰ میلیاردی که وزیر در جلسه شورای اداری شیراز پیرامون ساخت و نوسازی مدارس شیراز قول داده بودند یادآوری شد تا اقدام لازم انجام گیرد؛ همچنین موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت، اختصاص یکی از نواحی آموزش و پرورش شیراز به حومه شیراز و تاسیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ شیراز در شهر صدرا بود.



این نماینده مردم در مجلس گفت:  با پیگیری های متعدد ایجاد ناحیه ۵ آموزش و پرورش شیراز در شهر صدرا مورد موافقت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و همچنین مورد تایید سازمان امور استخدامی هم قرار گرفته است از دیگر مطالبات ما قرار گرفتن دانش آموزان مناطق صدرا و حومه شیراز در سهمیه مناطق ۲ و ۳ کنکور از وزیر بوده است.



قادری عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز قول دادند که مصوبات سفر اول روسا با معاون نوسازی به وزارتخانه، بحث اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی، اعزام معاون پارلمانی و معاون نوسازی جهت حل مشکل فضای آموزشی انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 358357
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار