خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/20 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی مطرح کرد

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر ورزش پیرامون اختصاص امکانات برای حوزه ورزش سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت وگو با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش‌وجوانان پیرامون کمک به ورزش شهرستان صورت پذیرفت و قول مساعد داده شد تا مباحث مطرح شده در این جلسه پیگیری و عملیاتی شوند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با کدخدازاده معاون شرکت زیرساخت راه های کشور پیرامون  تسریع در تکمیل باند دوم جاده سمیرم به یاسوج داشتم که در این جلسه نیز مدیر ساخت استان، مشاوران و پیمانکار شرکت هم حضور داشتند و پیرامون رفع مشکل این پروژه مباحثی مطرح شد.



وی افزود: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با ریاست و کارمندان ادارات آبفا و کمیته امداد شهرستان سمیرم داشتم که در این دیدار نیز مشکلات و کمبودهای مختلف این ادارات در سطح شهرستان مطرح تا پیگیری های لازم از سوی مقامات کشوری برای حل آنها صورت گیرد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت وگو با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش‌وجوانان پیرامون کمک به ورزش شهرستان صورت پذیرفت و قول مساعد داده شد تا مباحث مطرح شده در این جلسه پیگیری و عملیاتی شوند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکل مراکز درمانی شهرستان و روستاهای حوزه انتخابیه نیز  پیگیری هایی با وزارت بهداشت انجام گرفت تا در تامین تجهیزات و امکانات مورد نظر اقدام لازم را انجام دهند./



پایان پیام  

  • کد خبر : 362974
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار