خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/27 - 08:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ابراهیمی:

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛ کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی الشتر به زمین زده می شود

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی الشتر به زمین زده می شود.

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دیدار و گفت و گویی داشتم که در این دیدار پیرامون احداث درمانگاه تامین اجتماعی الشتر و همچنین بیمه کارگران ساختمانی به ویژه حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد.



وی افزود: در این دیدار در خصوص احداث درمانگاه تامین اجتماعی الشتر بحث و بررسی شد که مدیرعامل سازمان نیز قول مساعد دادند طی 3 ماه آینده کلنگ این درمانگاه به زمین زده شود و با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده روند عملیات اجرایی این پروژه در یک بازه زمانی یکساله به اتمام برسد.



نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده بخش جراحی چشم در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر راه اندازی شد و نخستین عمل جراحی نیز با دستگاه های پیشرفته در این شهرستان انجام گرفت.



این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکل پروژه تصفیه خانه های فاضلاب سلسله و دلفان نیز اعتباراتی در نظر گرفته شد تا پس از 20 سال این پروژه تکمیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360092
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار