خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/30 - 09:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی خبر داد

دیدار و گفت و گو با رئیس صندوق توسعه ملی؛ پیگیری جهت رفع مشکل صنایع و پروژه هایی زیربنایی فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی به همراه آقای قادری با رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات پروژه های زیربنایی و صنعتی استان مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر گفت: با هدف حمایت مالی از پروژه های مهم فولادی و خودروسازی؛رئیس صندوق توسعه ملی به شیراز می آید قطعا بهره گیری ارزی وریالی از صندوق توسعه ملی؛ یک گام بزرگ برای انجام پروژه های کلان فارس است.



وی افزود: اخیرا دیدار و گفت و گویی به همراه آقای قادری با رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات پروژه های زیربنایی و صنعتی استان مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: در این نشست در خصوص موارد و پروژه های  مهمی نظیر خط انتقال آب، فولاد و خوروسازی توافقات بسیار خوبی با هدف پشتیبانی ارزی و ریالی انجام شد که امیدواریم این مطالبات در اسرع وقت انجام گیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: مقرر شد رئیس صندوق توسعه ملی کشور بازدیدی از واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای تولید لوله استان  داشته باشند و نهایت حمایت مالی برای خطوط انتقال آب ، خط رنگ و بدنه خودرو در استان  را داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360420
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار