خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 12:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان امور استخدامی کشور؛ پیگیری جهت ارتقا ادارات آموزش و پرورش میرجاوه و تفتان

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان امور استخدامی کشور داشتم که در این دیدار پیرامون ارتقا ادارات آموزش و پرورش شهرستان های میرجاوه و تفتان، ارتقا آموزش و پرورش بخش کورین و مسائل و مشکلات معلمان خرید خدمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با رئیس سازمان امور استخدامی کشور گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان امور استخدامی کشور داشتم که در این دیدار پیرامون ارتقا ادارات آموزش و پرورش شهرستان های میرجاوه و تفتان، ارتقا آموزش و پرورش بخش کورین و مسائل و مشکلات معلمان خرید خدمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



وی افزود: با توجه به افزایش آمار جمعیتی دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان های تفتان و میرجاوه در سالیان اخیر ساختار فعلی آموزش و پرورش مناطق مذبور برای توسعه زیرساخت های آموزشی نیازمند ارتقا به سطح مدیریت هستند که باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.



نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: ساختار فعلی آموزش و پرورش بخش کورین نسبت به رشد جمعیتی دانش آموزان و فرهنگیان و با توجه به بعد مسافت بخش نسبت به مرکز شهرستان قابل قیاس نیست لذا آموزش و پرورش بخش، به عنوان مطالبه مردمی نیاز به ارتقا دارد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین در این نشست بر توجه دولتمردان به مسائل و مشکلات معلمین خرید خدمات تاکید شد که امیدواریم در این جهت گام های جدی برداشته شود تا مشکلات این عزیزان برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374418
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم