خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی:

دولت جدید توجه ویژه ای به استان های محروم داشته باشد

نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: دولت چهاردهم باید توجه ویژه ای به استان های محروم از جمله استان خراسان جنوبی داشته باشد.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با  اشاره به اولویت کاری دولت چهاردهم گفت: دولت جدید باید توجه جدی به مشکلات و ابر چالش هایی که در بحث های اقتصادی، تورم، کاهش ارزش پول ملی و عدم عدالت در تخصیص اعتبارات داشته باشد همچنین توجه به ظرفیت های مختلف کشور نیز ضرورت داد؛ لذا اولویت دولت چهاردهم باید موضوع عدالت، به ویژه عدالت در تخصیص اعتبارات و فعلیت بخشیدن به ظرفیت های استان ها و به ویژه مناطق محروم باشد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده مناسب از همه نیروهای شایسته و دلسوز که می توانند بار مشکلات را بر دارند، گفت: باید در دولت آینده از نیروهای مقتدر نظام استفاده شود، جوانان خوبی داریم که منشا کارهای بزرگی می توانند باشند مشروط به اینکه فضایی در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی افزود: دولت چهاردهم باید توجه ویژه ای به استان های محروم از جمله استان خراسان جنوبی داشته باشد چراکه ظرفیت های خوبی داریم، از پتانسیل مرز به درستی استفاده نشده لذا دولت جدید ضمن اینکه مراودات مرزی با کشور افغانستان را باید تقویت کند باید به مردم مرزنشین در نقطه مرزی توجه کند، عایدات و منفعاتی که از قبل مرز عاید کشور شده؛ خیلی به سمت منافع این قشر نرفته است.

نخعی ظرفیت معادن خراسان جنوبی را ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: دولت آینده با یک طرح و نقشه خوب و برنامه جامع و استراتژیک باید معادن استان را به منشأ درآمد، اشتغال و تولید تبدیل کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380514
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار