خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

دولت به مناطق سیل زده بخش پیشین رسیدگی کند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: بسیاری از منازل مسکونی مردم در بخش پیشین تخریب شده اند و خسارات زیادی متحمل شده اند که انتظار می رفت دولت توجه ویژه ای به این مناطق هم می کرد اما متاسفانه شاهد این موضوع نبودیم.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از رسیدگی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: سیل اخیر حادثه ناگواری بود که در منطقه جنوب شرق سیستان و بلوچستان افتاد و سبب خسارات فراوانی به این مناطق شده است.

وی افزود: خدماتی از سوی دولت و مجموعه های مختلف برای مناطق سیل زده رقم خورده است اما آن چیزی که باید انجام می شد صورت نپذیرفته است و این انتقاد را هم از این بابت دارم که در بخش پیشین هم سیل آمده است ولی انگار تحت لوای سیلاب دشتیاری فراموش شده است و هیچ رسیدگی انجام نشده است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس افزود: بسیاری از منازل مسکونی مردم در بخش پیشین تخریب شده اند و خسارات زیادی متحمل شده اند که انتظار می رفت دولت توجه ویژه ای به این مناطق هم می کرد اما متاسفانه شاهد این موضوع نبودیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: امیدوارم که دولت در روزهای آتی تلاش خود را مضاعف کند تا امکانات و خدمات به مناطق سیل زده مختلف سیستان و بلوچستان ارائه شود و شاهد نگرانی و ناراحتی مردم این مناطق نباشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376412
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار