خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/09 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی:

دست‌های پنهان مافیای آب موجب کندی روند احداث سد تنگ معشوره شده است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس، گفت: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم سد تنگ معشوره یا گاشمار تا مرحله صدور مجوز ماده 23 پیش رفت اما متاسفانه با کارشکنی‌هایی که دست‌های پنهان مافیای آب انجام می‌دهند این روند به کندی پیش می‌رود.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی اقداماتی که در حوزه تامین آب حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: متاسفانه ذخایر سدهای ما بسیار کم و غیرقابل قبول است و نسبت به 12 میلیارد متر مکعبی که از استان خارج می‌شود، ذخیره آب این منطقه حدود 200 میلیون متر مکعب است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم سد تنگ معشوره یا گاشمار تا مرحله صدور مجوز ماده 23 پیش رفت اما متاسفانه با کارشکنی‌هایی که دست‌های پنهان مافیای آب انجام می‌دهند این روند به کندی پیش می‌رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: همچنین تکمیل سد بختیاری برغم اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام دادیم حتما نیاز به پیگیری جدی دولت دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان مشکل ضعف برق در بخشی از این منطقه، تاکید کرد: ضعف برق بخش بیرانوند از دیگر مشکلاتی بود که برای رفع آن دستور لازم را از معاون وزیر نیرو اخذ کردیم و بررسی برق باختر هم انجام شد اما حتما نیاز به پیگیری دارد تا نتیجه مطلوبی حاصل شود./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 377753
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار