خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 16:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آقاجری:

دستگاه سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان خریداری شد

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس، از خریداری یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته برای بیمارستان شهدای هندیجان خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای ارتقای سطح خدمات پزشکی حوزه انتخابیه ادامه دارد.

حبیب آقاجری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان برای حوزه انتخابیه خود، عنوان کرد: با آخرین پیگیری‌های صورت گرفته، یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته برای بیمارستان شهدای هندیجان خریداری و به مسئولان این بیمارستان جهت راه‌اندازی تحویل داده شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و ۲ میلیارد ریال از بودجه دانشگاه علوم پزشکی اهواز خریداری شده است.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است؛ پیش از این مادران باردار و مردم برای موارد خاص، جهت درمان به شهر های همجوار مراجعه می کردند که با خرید این دستگاه این مشکل مرتفع شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌ها برای ارتقای سطح ارائه خدمات در حوزه انتخابیه ادامه دارد به لحاظ ارائه خدمات پزشکی در حوزه انتخابیه دچار نقص نباشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 377914
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار