خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 09:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نماینده بهار و کبودرآهنگ:

درمانگاه شهر مهاجران شبانه روزی شد

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: خوشبختانه با همکاری شورای اسلامی شهر مهاجران، خیرین و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان عملیات اجرایی ساخت و احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عملیات اجرایی پروژه پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ شهر مهاجران با حضور فتح اله توسلی و مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شبانه روزی شدن درمانگاه شهر مهاجران یکی از مطالبات چندین ساله و به‌حق شهروندان این شهر بود که در سال گذشته با پیگیری لازم این امر محقق شد.

 توسلی با اشاره به اینکه با توجه به شبانه روزی شدن درمانگاه مهاجران ایجاد پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهر برای انتقال بیماران در شرایط خاص ضروری بود، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری شورای اسلامی شهر مهاجران، خیرین و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان عملیات اجرایی ساخت و احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه قول مساعد داده شده تا در اسرع وقت روند احداث و ساخت این پایگاه اورژانس ۱۱۵ به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: در رابطه با تأمین آمبولانس این پایگاه نیز از طریق وزارت بهداشت در حال پیگیری هستیم ضمن اینکه با راه اندازی و افتتاح این پایگاه، مجموعه بهداشت و درمان شهر مهاجران تکمیل خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 370312
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار