خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 13:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی مطرح کرد:

حل مشکل زیرساختی شهرک های صنعتی محلات و دلیجان در دستور کار وزارت صمت قرار می گیرد

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی دلیجان و احداث بلوک و واحدهای مسکونی ویژه کارگری مکاتبات و پیگیری های لازم با وزارتخانه های متبوع صورت گرفت که مقرر شد در اسرع وقت این مشکلات برطرف شوند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری ها و مکاتباتی برای تامین اعتبار جهت تکمیل کلینیک تامین اجتماعی محلات صورت پذیرفته که وزارت کار بیان کردند هیچ گونه تاخیری در ساخت این پروژه صورت نگرفته است بلکه درصد پیشرفت مطلوب بوده است.



وی افزود: همچنین برای تخصیص تسهیلات به پروژه احداث مجموعه نمایشگاهی باغ گل کیهان شهرستان محلات مکاتباتی با وزارت صنعت صورت گرفته بود که مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: برای حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی دلیجان و احداث بلوک و واحدهای مسکونی ویژه کارگری مکاتبات و پیگیری های لازم با وزارتخانه های متبوع صورت گرفت که مقرر شد در اسرع وقت این مشکلات برطرف شوند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیرا نیز مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به حوزه انتخابیه سفری داشتند تا مشکلات مربوط به این نهاد در شهرستان های محلات و دلیجان بررسی شود و پس از آن اقدامات لازم صورت پذیرد که در این رابطه نیز مباحث مختلفی مطرح شد تا درصدد حل آنها برآیند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371200
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار