خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/28 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شهبازی مطرح کرد

حل مشکل تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی نهاوند؛ با راه اندازی سد گرین

نماینده مردم نهاوند د ر مجلس گفت: راه اندازی سد گرین در یک افق پنجاه ساله مشکل تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی شهرستان را حل خواهد کرد.

علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری حل مشکلات سد گرین نهاوند در جلسه با مدیران اجرایی سد گفت: سد گرین در یک افق پنجاه ساله مشکل تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی شهرستان را حل خواهد کرد.



وی افزود: در جلسه‌ای  با حضور فرماندار، مسئولین استانی و شهرستانی و مدیران اجرایی سد، مشکلات این پروژه  در محل کارگاه سد، مورد بحث و پیگیری قرار گرفت و با اشاره به اینکه اتمام عملیات اجرایی سد گرین آرزوی دیرینه مردم نهاوند است اشاره شد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: امید است با همکاری و کمک سایر مسئولین اجرایی استان و شهرستان این پروژه حیاتی بعنوان بزرگترین پروژه آبی استان، هرچه سریعتر به ثمر برسد.



شهبازی با اشاره به اینکه علاوه بر تأمین اعتبار از طریق ماده ۵۶ با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در سال جاری برای این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: راه اندازی سد گرین در یک افق پنجاه ساله مشکل تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی شهرستان را حل خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363583
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار