خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 14:29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
محسنی بندپی:

جلوگیری از آوارگی ۵۵ درصد بیماران با افتتاح دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان چالوس/ بیمارستان شهید بهشتی غرب نوشهر مرکز درمان زوجین نابارور می‌شود

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته غرب نوشهر به سمت جراحی قلب در منطقه پیش خواهد رفت، اظهار داشت: با افتتاح آنژیوگرافی بیمارستان چالوس از آوارگی ۵۵ درصد از بیماران منطقه که به استان‌های دیگر اعزام می‌شدند جلوگیری می‌شود.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از حضور معاون وزارت بهداشت و درمان در بخشی از حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: سعید کریمی معاون وزیر بهداشت با حضور درغرب نوشهر بازدیدی از بیمارستان‌های شهید بهشتی نوشهر، طالقانی چالوس، شهید رجایی تنکابین و همچنین بیمارستان نوساز امام خمینی(ره)تنکابن، بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، بیمارستان امام خامنه‌ای عباس آباد داشتند و از نزدیک با کمبودهای این بیمارستان‌ها آنها آشنا شدند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: ارتقای سطح ۲ به سطح ۳ مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی غرب نوشهر از اقدامات حوزه درمانی بود که خدمات فوق تخصصی به زوجین نابارور ارآئه می‌دهد و حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، امیدواریم هر چه سریعتر به مرحله بهره‌برداری برسد، طی بازدید معاون وزیر بهداشت از این کلینک درمان ناباروری قول تامین نیروهای متخصص این مرکز درمانی را دادند. 

وی با بیان اینکه بیمارستان نوشهر از کمبود نیروی متخصص و پرستار رنج می‌برد، یادآور شد: مقرر شد تا نیروی متخصص برای بیمارستان نوشهر اختصاص داده شود، با پیگیری صورت گرفته یک دستگاه آنژیوگرافی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای بیمارستان چالوس تهیه شد، امیدواریم راه اندازی آن قبل شروع سال جدید ممکن شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته غرب نوشهر به سمت جراحی قلب در منطقه پیش خواهد رفت، اظهار داشت: با افتتاح آنژیوگرافی بیمارستان چالوس از آوارگی ۵۵ درصد از بیماران منطقه که به استان‌های دیگر اعزام می‌شدند جلوگیری می‌شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه مجوز آنژیوگرافی در بیمارستان تنکابن نیز گرفته شده، یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی نوشهر و چالوس به مرکز درمان بیماری‌های قلبی و عروقی مجهز خواهد شد و جراحی قلب را در بیمارستان امام خمینی(ره) تنکابن شاهد خواهیم داشت.

 محسنی بندپی با بیان اینکه کمبود نیروی متخصص درمانی از معضلات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه اینجانب است، خاطرنشان کرد: کمبود تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص ماهر در حوزه بهداشت و درمان از موضوعات مهمی بود که با حضور معاون وزیر بهداشت مورد بررسی قرار گرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 376104
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار