خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 12:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
جراره مطرح کرد:

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی آماده سازی موکب های میزبانی از زائرین حسینی(ع) برگزار شد

نماینده مردم بندرعباس،قشم،بندرخمیر،حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی؛ هیئت‌ها و مواکب‌ را مهمترین ارکان خدمات رسانی به زائرین دانست.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛فاطمه جراره نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی با مدیر و معاونان اداره کل نوسازی مدارس دیدار کرد.

جراره در این دیدار ، ضمن بررسی وضع موجود در خصوص بهبود محیط آموزشی و‌ امکانات مدارس راهکارهای قانونی و اجرایی را بررسی و پیگیری کرد.

 نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش در دیدار با مدیر و معاونان اداره کل نوسازی مدارس و‌ بعد از استماع گزارشی از وضع موجود و فعالیت‌های انجام شده اظهار کرد: در بسیاری از مناطق، مدارس در شرایطی نیستند که بتوانند نیازهای آموزشی و پرورشی را به‌ خوبی برطرف کنند و این کمبودها ناشی از محدودیت‌های زیرساختی، نبود تجهیزات و سرانه های آموزشی مناسب است و برنامه‌های جامعی در مجلس در حال بررسی و ارزیابی است که بتوان این کمبودها را برطرف کرد.

جلسه هم اندیشی با مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی

فاطمه جراره در دیدار با مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به بررسی و ارزیابی پروژه های عمرانی و اعتبارات استانی پرداخت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار بیان کرد که اقدامات لازم در خصوص تدوین برنامه ها و سیاست های اجرایی اشتغال، سرمایه گذاری ها، خطوط انتقال گاز، آب شیرین کن های استان در دستور کار مجلس قرار می گیرد و تاکید کرد با توجه به وجود بیش از 1500 کیلومتر نوار ساحلی در استان و انتقال آب شیرین به مرکز کشور، باید سهم استان از صنایع، کشاورزی و آب شرب در این خصوص لحاظ شود.

حضور در نشست هم اندیشی پیاده روی اربعین حسینی

جراره به همراه دیگر نمایندگان حوزه مرکزی‌ هرمزگان و دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به بررسی مسائل پیاده روی اربعین و موکب‌های حسینی پرداختند.

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی به منظور آماده سازی موکب های حسینی(ع) جهت میزبانی از زائرین با حضور فاطمه جراره و دو نماینده دیگر حوزه مرکزی در مجلس شورای اسلامی و دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات و هیئات مذهبی برگزار شد.

جراره در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده،هیئت‌ها و مواکب‌ را مهمترین ارکان این خدمات رسانی دانسته و بر برنامه‌ریزی برای خدمت رسانی حداکثری مخصوصا در خصوص مسائل امنیتی و بهداشتی در این بزرگترین تجمع مذهبی جهان تاکید کرد.

حضور در جلسه بررسی مشکلات ابوموسی با اعضاء شورای شهر

فاطمه جراره و اعضای شورای شهر ابوموسی در یک جلسه هم اندیشی به بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف پرداختند.

رئیس و اعضاء شورای شهر ابوموسی با حضور در دفتر جراره نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون چالش ها و موانع در زمینه های اقتصادی و بازرگانی، بهداشتی و درمانی، رفاهی و شهروندی به بحث و تبادل نظر پرداختند.اهم مسائل مطرح شده شامل ضعف در برقراری ترابری هوایی مستمر و باثبات، فعال شدن بخش‌های تجاری و بازرگانی بندرگاه، رفع دغدغه مسکن و پایداری جمعیت، استقرار آمبولانس دریایی، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن، اشتغال زایی در بین بانوان و برخی‌ مسائل خدماتی و فرهنگی بوده و برای هر کدام راهکارهای عملیاتی تعیین شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382034
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار