خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/01 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شکرالهی:

جامعه پزشکی همواره در بزنگاه‌ ایران اسلامی حضور داشتند

نماینده مردم کهنوج در مجلس، گفت: جامعه پزشکی همواره در کنار دیگر اقشار، در بزنگاه‌هایی که ایران اسلامی طی سال‌های گذشته پشت سر گذاشته حضوری فعال و اثرگذار داشتند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، در پیامی فرارسیدن یکم شهریور، سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت.



متن پیام به شرح ذیل است :



بسم الله الرحمن الرحیم 



روز پزشک، روزی برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخار آفرین علمی‌شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.



پزشک فرشتگان نجات‌بخشی هستند که تلاش می‌کنند در سایه لطف الهی التیام‌بخش جسم و روان دردمندان باشند. جامعه پزشکی همواره در کنار دیگر اقشار، در بزنگاه‌هایی که ایران اسلامی طی سال‌های گذشته پشت سر گذاشته حضوری فعال و اثرگذار داشتند، از حضورشان دوشادوش رزمندگان در دفاع مقدس گرفته تا زمانی که کوله‌بار خود را برای خدمت به محرومان در مناطق دورافتاده می‌بنند تا اکنون که در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال نبرد تن به تن هستند.



بدینوسیله فرا رسیدن این روز مبارک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند پنج شهرستان جنوبی استان کرمان ، تبریک عرض نموده و برای همه پزشکان این پیام آوران مهربانی و سلامت، آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی می نمایم.



منصور شکرالهی

نماینده مردم  کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی



خبرنگار: محمد مقدم فر

  • کد خبر : 325857
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار