خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده:

جاده چک‌چک به پیشرفت ۵۵ درصدی رسید/ ساخت تونل بالنگستان جان گرفت

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با اشاره به پیشرفت 55 درصدی جاده چک چک، عنوان کرد: ساخت تونل بالنگستان جان گرفت و روکش و بهسازی ۱۶۶ کیلومتر در دست اجراست.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح پیگیری‌های صورت گرفته برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه خود، عنوان کرد: جاده چک‌چک و تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) دو طرح مهم و بزرگ عمرانی در شهرستان گراش هستند که به به ترتیب بیش از ۵۵ درصد و ۴۲ درصد پیشرفت داشتند.



نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس ادامه داد:  با پیگیری‌های صورت گرفته جاده چک‌چک به طرح‌های ملی پیوست و عملیات ساخت تونل شهدای خلیج فارس با جذب ۵۰ میلیارد تومان و پیگیری برای اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر از سر گرفته شد.



وی اضافه کرد: ضمن اینکه در ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ رئیس کمیسیون عمران، مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با پیگیری انجام شده از عملیات ساخت این تونل بازدید و ابراز امیدواری کردند در صورت تزریق به هنگام بودجه و سرعت عمل پیمانکار، تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین روکش آسفالت دوراهی زروان – فداغ به طول ۸۵ کیلومتر با پیشرفت ۵۷ درصدی، روکش آسفالت سه‌راهی ارد – فداغ – بیرم به طول ۵۵ کیلومتر با پیشرفت ۸۰ درصدی و بهسازی محور فداغ – خلیلی به طول ۲۶ کیلومتر با پیشرفت ۱۰ درصدی در حال انجام است. نقطه حادثه‌خیز پیچ بنو نیز اصلاح و عملیات ساخت جاده روستایی شمس‌آباد به طول ۳ کیلومتر (از جاده چک‌چک تا روستای شمس‌آباد) آغاز شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364428
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار