خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شهرکی خبر داد:

تکذیب خبر وقوع طوفان شدید در زابل/وزش بادهای 120روزه در سیستان امری طبیعی است

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس، ضمن تکذیب خبر وقوع طوفان شدید در این منطقه تاکید کرد که وزش بادهای 120 روزه در این منطقه امری طبیعی است ضمن اینکه براساس گزارش‌هایی که دریافت کردیم امروز وزش باد در زابل نسبت به روزهای گذشته وضعیت ملایم‌تری داشته است.

فرهاد شهرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با انتشار خبری مبنی براینکه وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز (سه‌شنبه 23 مردادماه) زابل را درنوردیده است و سرعت طوفان در این منطقه به بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است، گفت: به دنبال تماسی که با مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان داشتم، مشخص شد که خبر وزش طوفان شدید در این منطقه صحت ندارد.

خشک شدن دریاچه هامون؛ زابل را به آلوده‌ترین شهر دنیا تبدیل کرده است

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته وزش بادهای 120 روزه در سیستان امری طبیعی است ضمن اینکه براساس گزارش‌هایی که دریافت کردیم امروز وزش باد در زابل نسبت به روزهای گذشته وضعیت ملایم‌تری داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وزش این بادها همراه با انتشار ریزگرد بوده و منشاء آن هم خشکسالی، نبود پوشش گیاهی و خشک شدن دریاچه هامون است و متاسفانه دو سال پیاپی است که زابل به عنوان آلوده‌ترین شهر دنیا شناخته شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382108
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار