خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/29 - 18:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
راستینه در آیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده

رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی درآیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده مورد تاکید است و بی‌شک استان نیز این ظرفیت بی‌بهره نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی درآیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دولت سیزدهم توزیع عادلانه ثروت در دستور کار قرار گرفته است و علاوه‌بر آن در مجلس با تصویب قوانینی اختصاص اعتبارات از محل اعتبارات ملی برای کمک به رشد و توسعه استان‌های کمتربرخوردار پیش‌بینی شده است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در تدوین برنامه هفتم توسعه که بزودی در دستور کار مجلس قرار دارد توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده مورد تاکید است و بی‌شک استان نیز این ظرفیت بی‌بهره نخواهد بود.



وی تصریح کرد: اتصال کریدور شمال به جنوب با بهره‌برداری از طرح راه‌آهن استان و توسعه محورهای ارتباطی بین استانی و بین شهرستانی از مهمترین مطالباتی است که باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد تاکید قرار گیرد./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 361877
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار