خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده:

توسعه متوازن جنوب فارس نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس گفت: توسعه و پیشرفت متوازن جنوب فارس نیازمند توجه به شهرها و روستاها و فراهم آوردن امکانات زیرساختی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین‌زاده  در پایان بازدید یک هفته‌ای خود از شهرها و روستاهای جنوب فارس، اظهارکرد: برخی شهرها و روستاهای لارستان، گراش،جویم و اوز از امکانات زیرساختی آب، برق، گاز، جاده‌های دسترسی و تلفن همراه و ثابت و اینترنت کمبودها ومشکلاتی دارند که برای بهبود و سرانجام بخشی به آنها پیگیری‌هایی آغاز شده است.



وی افزود: در بازدید از شهرها و روستاها شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های برای فراهم کردن بسیاری از امکانات زیرساختی زندگی مردم بودیم و این تلاش‌ها در دیگر نقاط نیز ادامه دارد.



نماینده مردم لارستان، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی و احصا مشکلات روستاهای پنج شهرستان جنوبی فارس، گفت: این بررسی و پیمایش‌ها با هدف توسعه متوازن این منطقه از فارس انجام شده و تحقق نیازهای مردم را تا پایان دوره نمایندگی پیگیری می‌کنم.



حسین‌زاده ادامه داد: در این سفر از برخی طرح‌های ملی و استانی در حال اجرا در لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم بازدید شد تا تکمیل هر چه سریعتر این طرح‌های مهم و توسعه‌ای پیگیری شود.



وی یادآور شد: برخی از پروژه های زیرساختی این شهرستان‌ها در گذشته اعتباراتی دریافت کرده اند که مهمترین مشکلات آنها برای تکمیل و بهره برداری از مسئولان و اهالی احصا شد تا سرانجام بخشی آنها از طریق مسئولان ملی و استانی پیگیری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372303
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار