خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/25 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی مظفری تشریح کرد:

توسعه ارتباطات مخابراتی در حوزه انتخابیه؛ از اجرای پروژه فیبر نوری و تقویت آنتن دهی مناطق عشایری تا پوشش سراسری رومینگ و نصب دکل در نقاط کور

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس با اشاره به نشست مشترک خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: طرح های توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی در سه شهرستان کوار، سروستان و خرامه، مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست مشترک با عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: توافقاتی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی سه شهرستان کوار، سروستان و خرامه انجام شد که با اجرایی شدن آنها برقراری ارتباطات مخابراتی در این سه شهرستان جهش پیدا می کند.



نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین توافقات اجرای فیبر نوری در سطح سه شهرستان است، افزود: این طرح برای دو شهرستان کوار و سروستان که داری زیرساخت اولیه فیبر نوری هستند به طور قطعی و برای شهرستان خرامه نیز در فاز اول در نقاطی که این زیرساخت ها موجود باشد، اجرا می‌شود.



وی، افزود: تمام هزینه های این طرح تا درون منازل با هزینه دولتی انجام می‌شود و با اجرای آن سرعت اینترنت بدون قعطی بین ده تا ۱۰۰ برابر افزایش پیدا می‌کند.



رحیمی مظفری، نصب پنج دکل مخابراتی در نقاط کور پیشنهادی کارشناسان مخابرات در حوزه انتخابیه، پوشش متقابل رومینگ همراه اول و ایرانسل جهت تقویت آنتن دهی در کلیه مناطق، بهبود آنتن دهی مناطق عشایر نشین سرونخودی و امامزاده محمد، احداث دکل برای پوشش مخابراتی جاده کوهنجان به کوار و تامین کابل‌های مخابراتی برای مناطقی که به صورت اضطراری نیازمند بهسازی و یا تقویت زیرساخت های مخابراتی است را از جمله توافقات صورت گرفته برشمرد.



وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های مخابراتی بخشی از مطالبات مردمی است، گفت: اجرای این طرح ها نیازمند پیگیری در سطح استان است که با جدیت دنبال می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 361723
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار