خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/22 - 18:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آقاجری:

تفاهم نامه مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر منعقد شد

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی از انعقاد تفاهم نامه مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر خبر داد.

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای حوزه ورزش و جوانان حوزه انتخابیه، عنوان کرد: هفته گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری، تفاهم نامه شرکت مشاوره طراحی و ساخت استادیوم بزرگ بندر ماهشهر منعقد شد.



نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بندر ماهشهر استعداد های درخشانی در حوزه های مختلف ورزشی دارد، گفت: آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقای ورزشکاران از وظایف اصلی ماست و انعقاد این تفاهم نامه، گام اول اجرای این پروژه بزرگ خواهد بود.



وی با بیان این که شرکت مشاوره طراح، کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است، اظهار کرد: از سوابق شرکت مشاور می توان به طراحی استادیوم شهدای فولاد خوزستان اشاره کرد و انتظار می‌رود عملکرد دقیقی در انجام این پروژه داشته باشند.



آقاجری یادآور شد: قدم اول برای انجام هر پروژه، طراحی اصولی و مناسب آن است که می بایست ورزشگاهی زیبا و در شان مردم بندر ماهشهر را پدید آورد و امیدواریم این مهم به زودی تحقق پذیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371446
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار