خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/06 - 14:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده خبر داد

تعیین تکلیف زمین جدید ۶۳ هکتاری مسکن ملی در دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس از تعیین تکلیف زمین جدید ۶۳ هکتاری مسکن ملی در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در خصوص پیگیری وضعیت مسکن ملی و راه های مواصلاتی و روستایی حوزه انتخابیه گفت: جهت تأمین قیر رایگان محوطه های روستایی دیداری با قائم مقام بنیاد مسکن کشور دیدار داشتیم. ما در سال ۱۴۰۲ بیش از سه برابر سهمیه عادی برای آسفالت محوطه ها و معابر روستایی قیر رایگان گرفتیم. امسال نیز قول‌هایی را در این زمینه گرفتیم.

وی اضافه کرد: در ارتباط با جاده اصلی امیریه به صلح آباد که سال گذشته پس از ۱۵ سال  افتتاح شد و فاصله روستاهای بخش امیریه به مرکز بخش را تا ۸۰ کیلومتر کوتاه کرد، راه‌های روستایی فرعی آن تعمیر نشده است با پیگیری هایی که از وزارت راه و شهرسازی داشتیم تقریباً ۸۵ درصد از بودجه آن تأمین شده که جاده های فرعی نیز در بودجه امسال پیش بینی شود که امید است به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: با پیگیری هایی که کردیم در وزارت راه و شهرسازی، قول زمین جدید ۶۳ هکتاری مسکن ملی را گرفتیم و مقدماتش انجام شده است. امید است در جلسه آتی شورای مسکن و شهرسازی مطرح و مصوب خواهد شد. که در صورت تصویب، ۹۰ درصد متقاضیان باقی مانده، زمینشان را دریافت خواهند کرد./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 381044
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار