خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی:

تعریض ورودی شهرک حکمت خرم‌آباد به‌دلیل کوتاهی وزارت کشور به نتیجه نرسید

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس، از نحوه عملکرد وزارت کشور و شهرداری در رابطه با اجرای پروژه تعریض ورودی شهرک حکمت خرم‌آباد انتقاد کرد و افزود: این پروژه تا مرحله توافق با مالک نیز پیش رفت اما به دلیل عدم پیگیری وزارت کشور ناتمام باقی ماند.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان برخی اقدامات انجام شده در حوزه راه حوزه انتخابیه خود، گفت: اتصال بیرانشهر به آزادراه اراک-خرم‌آباد یکی از پروژه‌های مهمی است که باید به نتیجه برسد.همچنین احداث پل شهید سلیمانی بین دوره (مرکز شهرستان چگنی) و بخش ویسیان از دیگر موضوعات مهمی است که باید به طور جدی پیگیری شود تا اعتبارات لازم از طریق استان به این پروژه تزریق شود.

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی اقداماتی هم که می‌توانست رضایت عمومی همشهریان را فراهم کند متاسفانه با کوتاهی وزارت کشور و شهرداری خرم آباد به نتیجه نرسید کمااینکه تعریض ورودی شهرک حکمت که حتی تا مرحله توافق با مالک نیز پیش رفت با عدم پیگیری از سوی وزارت کشور و عدم اهتمام این وزارتخانه که می‌توانست این پروژه را به اتمام برساند در نهایت ناتمام باقی ماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اراضی تصرفی یکی دیگر از مشکلات شهر خرم آباد و سکونتگاه‌های غیررسمی آن است که در مجلس بررسی شده و قانون لازم برای آن در بند(ک)تبصره(11) قوانین بودجه 1401 و 1402 تصویب شد اما هنوز مشکلاتی دارد و بخصوص اراضی تصرفی ساخته نشده هنوز بلاتکلیف است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده در این زمینه دستوری را از وزیر محترم راه و شهرسازی اخذ کردم که اگر پیگیری نشود مسلما به نتیجه نخواهد رسید./

پایان پیام

  • کد خبر : 377688
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار