خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/10 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضائی کوچی خبر داد

تصویب ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان جهرم

نماینده جهرم و خفر در مجلس با اشاره به جلسه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این جلسه، ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان مصوب شده و در روزهای آینده مناقصه آن برگزار می‌شود که عملیات اجرایی آن صورت بگیرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی نماینده جهرم و خفر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان مصوب شده و در روزهای آینده مناقصه آن برگزار می‌شود که عملیات اجرایی آن صورت بگیرد.



وی با اشاره به اینکه نگاه ما به بخش سیمکان نگاهی مثبت و پشتیبان است و تلاش کردیم زیرساخت‌های این بخش تکمیل شود، افزود: پس از پروژه‌های بزرگ تأمین برق و گاز بخش سیمکان که صورت گرفت، سومین زیرساخت اساسی این بخش، تأمین آب شرب پایدار است که مطالعات انتقال آب از سد سلمان به بخش سیمکان در حال انجام است و امیدواریم به زودی طرح آن آماده و این پروژه بزرگ در راستای تأمین آب شرب این بخش کلنگ‌زنی و عملیاتی شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه محور ارتباطی سیمکان به قیر و کارزین نیز عملیاتی خواهد شد که اقدامات اولیه آن انجام شده است، بیان کرد: بهسازی معابر روستاها نیز در اولویت قرار دارد که از طریق بنیاد مسکن برنامه‌ریزی جهت انجام این موضوع صورت خواهد گرفت.



وی اضافه کرد: همچنین برخی مدارس این بخش نوسازی شده است و سایر مدارسی که نیاز به نوسازی دارد نیز به زودی اعتبارات موردنیاز جذب و پروژه‌های اجرایی آن عملیاتی می‌شود.



نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت دسترسی آسان اهالی و تکریم ارباب رجوع، یک مرکز مثبت زندگی برای بررسی پرونده‌های بهزیستی در بخش سیمکان تأسیس خواهد شد که نیاز به مراجعه مرکز شهرستان نباشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360791
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار