خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/30 - 10:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کریمی:

تصمیمات آنی دستگاه‌های اجرایی یکی از مشکلات بخش خصوصی است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: تصمیمات آنی دستگاه‌های اجرایی از جمله مشکلات بخش خصوصی است و این مهم موجب شده تولیدکنندگان با مشکل مواجه شوند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی گفت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مهمترین نهاد تصمیم‌سازی بین دولت و بخش خصوصی است و نقش بارزی در رفع مشکلات بخش خصوصی داشته است.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیاز است برگزاری این نشست‌ها به گونه‌ای باشد که نمایندگان مجلس امکان حضور داشته باشند.



وی اضافه کرد: صدور اسناد مالکیت صنایع در واحدهای صنعتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری‌ است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده، بانک‌ها از پذیرش برگه واگذاری اراضی به واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی برای پرداخت وام خودداری می‌کنند.



کریمی بیان کرد: در گذشته وام با برگه‌های واگذاری به صنعتگران پرداخت می‌شد و نیاز است این مهم توسط مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد، تصمیمات آنی دستگاه‌های اجرایی از جمله مشکلات بخش خصوصی است و این مهم موجب شده تولیدکنندگان با مشکل مواجه شوند.



نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نیاز است تصمیماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی اخذ می‌شود به موقع به مردم اطلاع رسانی شود تا آنان نیز بتوانند به موقع تصمیم گیری کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361896
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار