خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ایری با اشاره به نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب:

تسریع در اجرای پروژه آب شیرین کن دریا پیگیری شد

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب انجام گرفت  که در این دیدار پیرامون موضوعاتی نظیر تسریع در اجرای پروژه آب شیرین کن دریا، احداث آب شیرین کن های لب شور سیمین شهر و خواجه نفس، تکمیل مخزن آب شرب استون آباد، تجهیز ایستگاه آق امام و ... پرداخته شد.

عبدالجلال ایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیرکل صمت استان گلستان صورت پذیرفت که در این دیدار پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه غرب استان به ویژه بازگشایی بازارچه مرزی حسنقلی-گمیشان بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده از سوی بانک صنعت و معدن کشور پروژه احداث پل روستای قرنجیک خواجه خان صورت گرفت و در روزهای اخیر نیز این پل با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان نصب شد.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس بیان کرد: همچنین اجرای آسفالت پروژه تعریض و ایمن سازی جاده قدیم کردکوی به بندرگز و گرگان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در حال انجام است  و با تلاش های انجام شده آسفالت چند روستای دیگر نیز  در دستور کار قرار گرفت.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب انجام گرفت  که در این دیدار پیرامون موضوعاتی نظیر تسریع در اجرای پروژه آب شیرین کن دریا، احداث آب شیرین کن های لب شور سیمین شهر و خواجه نفس، تکمیل مخزن آب شرب استون آباد، تجهیز ایستگاه آق امام و ... پرداخته شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371674
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار