خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/22 - 10:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی مطرح کرد

تخصیص و هزینه 20 میلیارد تومانی برای ساخت سلف سرویس دانشگاه فسا

نماینده مردم فسا در مجلس گفت: برای ساخت سلف سرویس دانشگاه فسا بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و برای خط انتقال آب بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شده و تاکنون برای آماده سازی مقدمات اجرای خوابگاه دخترانه دانشگاه، بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

حجت الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای خانه ملت با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته جهت تکمیل برخی از پروژه‌های دانشگاه دولتی فسا، گفت: پروژه‌های دانشگاه دولتی فسا با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان با حضور مسئولان عالی رتبه وزارت علوم به بهره‌برداری می‌رسند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته جهت تکمیل برخی از پروژه‌های دانشگاه دولتی فسا، با دعوت بنده، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یا معاون وزیر جهت افتتاح پروژه سلف سرویس بزرگ دانشگاه دولتی فسا و فاز اول پروژه خط انتقال آب به دانشگاه و همچنین کلنگ زنی پروژه‌های خوابگاه دختران و سر درب دانشگاه دولتی به شهرستان فسا می‌آیند.

وی اضافه کرد: برای ساخت سلف سرویس دانشگاه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و برای خط انتقال آب بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شده و تاکنون برای آماده سازی مقدمات اجرای خوابگاه دخترانه دانشگاه، بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 378213
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار