خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/24 - 14:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری خبر داد

تخصیص و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شروع و اجرای عملیات تصفیه‌خانه تکمیلی آب شرب اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس از تخصیص و ابلاغ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به‌منظور شروع و اجرای عملیات تصفیه‌خانه تکمیلی آب شرب اردبیل خبر داد.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره پیگیری مشکلات موجود در ارتباط با آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در این خصوص دیداری بامعاون امور آب و فاضلاب وزیر نیرو پیرو صورت گرفت و مسائل و مشکلات به‌خصوص در محدوده شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: در این دیدار موافقت برای تخصیص و ابلاغ حداقل مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح خط انتقال آب‌شرب اردبیل از سد شهریار به میزان ۵۰ میلیون مترمکعب در آینده‌ای نزدیک صورت گرفت.

وی افزود: در این دیدار نیز تعهد معاون وزیر نیرو مبنی بر تخصیص و ابلاغ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به‌منظور شروع و اجرای عملیات تصفیه‌خانه تکمیلی آب شرب اردبیل صورت گرفت.

بدری اضافه کرد: همچنین تخصیص و ابلاغ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط انتقال فاضلاب شهر اردبیل و تصفیه‌خانه فاضلاب و بهره‌برداری سریع از این پروژه و نیز تخصیص و ابلاغ مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های آب‌شرب روستایی همراه با اصلاح شبکه آب‌شرب اردبیل را از دیگر دستاوردهای مهم این دیدار بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378352
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار