خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/30 - 09:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کرمی مطرح کرد:

تخصیص اعتبار به دانشگاه فرهنگیان بوشهر

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان از محل اعتبارات تحت نظارت نمایندگان مجلس اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامحسین کرمی در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر جایگاه این مرکز آموزش عالی را مهم دانست و با تأکید بر حمایت از این دانشگاه، اظهار کرد: حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر باید با مشارکت همه دستگاه‌ها در اولویت قرار بگیرد.



دبیر اول هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات لازم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تأمین و تخصیص می‌یابد‌، گفت: تا قبل از توزیع اعتبارات تحت نظارت نمایندگان مجلس استان بوشهر در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات لازم به دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یابد.



عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس بر تأمین هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تأکید و تصریح کرد: با حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان در نشست با وزیر آموزش و پرورش هماهنگی لازم در زمینه تأمین هیئت علمی و دیگر مطالبات این مرکز آموزش عالی انجام شود.



وی با بیان اینکه نظر همه مسئولان بر تقویت دانشگاه فرهنگیان متمرکز است به کمبود معلم مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: مرکز تربیت معلم دشتی حتی با یک رشته مجدداً راه‌اندازی شود، چرا که در شهرستان دشتی با فراهم شدن شرایط مناسب و کمبود معلم مواجه ضرورت دارد تا مجدداً مراکز سابق تربیت معلم احیا شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363725
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار