خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/01 - 15:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مطهری خبر داد:

تحقق آرزوی 50 ساله مردم گرمسار، آرادان و ایوان‌کی در مجلس یازدهم

نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوان‌کی در مجلس، از افتتاح طرح تکمیل آبرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه خود در سفر دوم رییس‌جمهور به استان سمنان خبر داد که به تحقق آرزوی 50 ساله مردم این منطقه برای بهره‌مندی از آب شرب سالم منتهی شده است.

اردشیر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبات ارزشمند سفر رییس جمهور به استان سمنان برای توسعه حوزه انتخابیه خود، گفت: در سفر دوم آقای رییس جمهور دو پروژه مهم برای گرمسار، آرادان و ایوان‌کی و سمنان توسط آقای رییسی و وزیر نیرو در قالب نمایش ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوان‌کی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پروژه مربوط به حوزه انتخابیه‌ام طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان‌های گرمسار، آرادان و ایوان‌کی بود که با هدف ارتقای کیفیت و پایداری آب شرب برای این منطقه پیگیری و اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه از مصوبات سفر اول آقای رییس جمهور بود که بلافاصله کلید خورد و در سفر دوم آقای رییسی افتتاح شد.

مطهری بیان کرد: این پروژه در قالب 23 کیلومتر لوله فولادی سه لایه به قطر 800 میلی متر با ظرفیت حدود 630 لیتر بر ثانیه جهت تامین حدود 21 میلیون متر مکعب آب شرب و صنعتی شهرستان‌های گرمسار، آرادان و ایوان‌کی اجرا و در نهایت افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: همچنین احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوان کی با ایجاد3 کیلومتر خط انتقال برای احداث مخزن پمپاژ، احداث مخزن 100 متر مکعبی روستای ایج و تامین آب شرب صورت گرفت.

وی افزود: این پروژه مطالبه تاریخی مردم این منطقه بود که در این سال‌ها تحقق آن تنها در حد وعده‌های انتخاباتی مطرح شده بود اما در نهایت بعد از گذشت 50 سال در این دوره از مجلس موفق شدیم آن را اجرا کرده و در حضور رییس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تکمیل این پروژه از برکات دولت آقای رییسی و یکی از مهمترین پروژه‌های این منطقه بود چرا که مردم گرمسار، آرادان و ایوان‌کی که سال‌ها از آب شرب سالم بی‌بهره بودند می‌توانند از این نعمت بهره‌مند شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377402
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار