خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/18 - 12:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی در دیدار با رئیس فدراسیون کوهنوردی:

تجهیزات تخصصی برای هئیت کوهنوردی همدان در نظر گرفته شود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: تجهیزات تخصصی برای هئیت کوهنوردی همدان در نظر گرفته شود و امیدوارم این موضوع در دستور کار قدراسیون باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد حسین فلاحی در نشست رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور و نماینده هیئت کوهنوردی همدان اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های پیشرو در بحث کوهنوردی بوده و با برخورداری از پتانسیل بسیار بالا، علاوه بر شناسایی نقاط قوت و ضعف این رشته ورزشی از گذشته تاکنون مقرر گردید با رفع موانع و مشکلات موجود، از ظرفیت‌های مجلس و فراکسیون ورزش در جهت تقویت این رشته استفاده شود و پیشنهاد شد که همدان به عنوان «پایتخت کوهنوردی کشور» تعیین شود.



وی افزود: مشکلات مرتبط با هیئت کوهنوردی استان مبتنی بر «تأمین تجهیزات تخصصی کوهنوردی» است و تصمیم بر این شد که با پشتیبانی مجلس و دولت این مهم نیز پیگیری و اجرایی شود تا انشاالله با زحماتی که مسئولین هیئت متقبل می‌شوند علاوه بر داشتن خروجی عالی، قهرمانان تا سطح بین‌المللی صعود داده شوند و با ارزآوری شاهد درخشش جهانی کوهنوردان همدانی باشیم.



نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب موجود در شهر همدان گفت: پیشنهاد شد در روز یکم شهریورماه سال جاری (روز همدان _بوعلی سینا) همایش بزرگ کوهنوردی با دعوت از کوهنوردان سراسر ایران با هدف صعود به قله الوند انجام پذیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366301
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار