خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مرادی انتقاد کرد:

تبعیض وزارت کشور در ارتقای بخش شمیل به شهر

نماینده مردم بندرعباس در مجلس، از تعلل وزارت کشور در ارتقای بخش شمیل به شهر انتقاد کرد و افزود: تاکنون دلیل این تعلل مشخص نشده است و اگر این روند تسریع نشود قطعا در گام بعدی طرح سوال از وزیر کشور را ارائه خواهم داد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در تشریح نتیجه تذکرهای داده شده به وزیر کشور در خصوص لزوم تسریع در ارتقای روستای شمیل به شهر در بندرعباس، گفت: طبق قوانین باید تاکنون این امرمحقق می‌شد اما هنوز انجام نشده است.



نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شمیل مرکز بخش است و بر اساس قوانین تمام مراکز بخش بدون در نظر گرفتن میزان جمعیت به شهر تبدیل می‌شوند.



وی تصریح کرد: شمیل یکی از بخش‌های شهر بندرعباس است که بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز بخش آن روستای شمیل است که باید همچون سایر بخش‌های کشور به شهر ارتقا پیداکند.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از 2 سال گذشته شمیل بخش بوده اما هنوز شهر بودن آن را اعلام نکرده‌اند و طبق روال باید وزارت کشور این موضوع را در کمیسیون دفاعی دولت ارائه دهد تا تصویب شود و شهر بودن آن را اعلام کند.



عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون دلیل این تعلل مشخص نشده است بنابراین اگر این روند تسریع نشود قطعا در گام بعدی طرح سوال از وزیر کشور را ارائه خواهم داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370927
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار