خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/23 - 14:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی مطرح کرد:

تاکید بر رفع مشکلات ورزش و جوانان در دیدار با وزیر ورزش

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: در بحث ورزش نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این نشست پیرامون کمبودهای موجود در شهرستان صحبت شد و مقرر گردید که امکانات ورزشی لازم اختصاص یابد و همچنین اعتباری هم برای پروژه های نیمه تمام ورزشی در نظر گرفته شود.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده اعتبار لازم برای ساخت چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت اختصاص یافت و در حال ساخت این مراکز هستند که امیدواریم با تزریق اعتبارات سریعا تکمیل شوند.

وی افزود:  در بحث ورزش نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این نشست پیرامون کمبودهای موجود در شهرستان صحبت شد و مقرر گردید که امکانات ورزشی لازم اختصاص یابد و همچنین اعتباری هم برای پروژه های نیمه تمام ورزشی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس عنوان کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی نیز نشستی با وزیر راه داشتم که در این نشست پیرامون تخصیص اعتبار راه های حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد و آقای وزیر نیز قول مساعد دادند اعتبار لازم را در نظر گیرند بنابراین امیدواریم این اتفاق بیفتد تا شاهد تصادفات جاده ای نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه هم رایزنی هایی با وزیر جهاد کشاورزی صورت پذیرفت و مقرر گرید نیازهای کشاورزان حوزه انتخابیه برطرف شود و امیدواریم که این مهم نیز حل شود تا کشاورزان عزیز بتوانند با انگیزه بیشتری به کشاورزی خود ادامه دهند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378293
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار