خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 15:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی مطرح کرد:

تاکید بر حل مشکل کشاورزان کوهدشت و رومشکان در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: حل مشکل کشاورزان کوهدشت و رومشکان در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تاکید شد و امیدوارم که این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه انجام شده است گفت: با تلاش های انجام شده  مجوز ساخت چند مرکز جامع سلامت روستایی اخذ شد که خوشبختانه برخی از آنها به بهره برداری رسیدند و مابقی هم در حال تکمیل هستند.



وی افزود: همچنین با تلاش هایی که صورت گرفت و مساعدت های وزارت ورزش توانستیم اعتباراتی برای تکمیل و تجهیز برخی از سالن های ورزشی اخذ کنیم  و در همین راستا نیز چند زمین چمن مصنوعی در روستاهای و دو شهرستان حوزه انتخابیه احداث شده است.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: در حوزه بهداشت و درمان تلاش هایی صورت گرفته است تا مراکز درمانی حوزه انتخابیه تجهیز شوند و کارهایی هم در این رابطه صورت گرفته است اما انتظار داریم وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای ساخت بیمارستان های جدید حوزه انتخابیه در نظر گیرد.



وی بیان کرد: در حوزه راهسازی هم اعتباراتی برای تکمیل محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه اخذ و تا حدودی اقدامات مطلوبی در این رابطه انجام گرفت همچنین در رابطه با آسفالت روستاها هم با مساعدت های بنیاد مسکن کارهای مطلوبی انجام گرفته است اما باید مساعدت های بیش تری در این رابطه داشته باشند.



مبلغی عنوان کرد: برای حل مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه دیداری با مسئولان وزارت کشاورزی داشتم که مقرر شد اقداماتی از جمله اعطای تسهیلات کشاورزی، نهاده های دامی و ... در اختیار این عزیزان قرار دهند تا مشکل آنها برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373201
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم