خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/07 - 09:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جمیری در نشست با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور عنوان کرد

تامین زیرساخت‌های منطقه آزاد بوشهر برای بهره‌مندی حداکثری مردم/استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی بومی در منطقه آزاد

نماینده بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس در نشست با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بر  تامین زیرساخت‌های منطقه آزاد بوشهر برای بهره‌مندی حداکثری مردم و استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی بومی در منطقه آزاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور جهت بررسی ظرفیت ها و چالش‌های منطقه آزاد بوشهر دیدار و گفتگو کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه، برنامه ریزی دقیق و تامین زیرساخت ها برای منطقه آزاد بوشهر، به گونه‌ای که مردم از آسیب ها مصون بمانند و بهره مندی حداکثری داشته باشند، خواسته اصلی بود.



وی افزود: با توجه به شروع قریب الوقوع فعالیت منطقه آزاد بوشهر، کارکنان منطقه ویژه در خصوص جذب و بکارگیری خود نگرانی و دغدغه داشتند  که استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی بومی مورد تاکید قرار گرفت.



 جمیری بیان کرد: پیشنهاد داده شد که با انتخاب محدوده جدیدی برای منطقه ویژه بوشهر، استان از این مزیت محروم نگردد.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در این دیدار از عبدالملکی برای حضور در بوشهر و بازدید از منطقه آزاد و منطقه ویژه بوشهر دعوت کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 362384
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار