خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 15:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی:

تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم کوهدشت و رومشکان به کندی صورت می‌گیرد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم کوهدشت و رومشکان به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا مبلغی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات مناطق محروم باید برای سرمایه‌گذاران مشوق قرار دهیم تا دغدغه مردم برطرف شود، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری در این مناطق وجود دارد و می‌توان از ظرفیت گردشگری آنها استفاده کرد. 



وی با بیان اینکه تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم کوهدشت و رومشکان به کندی صورت می‌گیرد، افزود: مردم مشکلاتی دارند و برای دریافت وام با چالش روبه‌رو هستند و سختگیری بانک‌ها در خصوص ضامن هم دغدغه مردم شده است. 



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امهال وام‌های کشاورزی برای پرداخت بدهی کشاورزان ضروری است، عنوان کرد: طلب کشاورزان درخصوص کشت‌های گندم و جو باید به این قشر به موقع پرداخت شود. 



مبلغی با بیان اینکه در رومشکان و کوهدشت برخی شعب بانک‌ها وجود ندارد، افزود: به دلیل گردش پول بالا باید این شعب ایجاد شود چرا که شعب موجود جوابگوی حجم مطالبات مردم نیست. 



وی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات مناطق محروم باید برای سرمایه‌گذاران مشوق قرار دهیم، افزود: باید دغدغه مردم برطرف شود و در کنار این موضوع باید زیرساخت های مورد نیاز نیز تامین شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367446
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار